X

Lütfen Para Birimi Seçiniz

Türk Lirası $ US Dollar Euro
X

Lütfen Para Birimi Seçiniz

Türk Lirası $ US Dollar Euro
USD

SLA Sözleşmesi

AnasayfaSLA Sözleşmesi

 

 

Service Level Agreement (SLA) / Hizmet Seviyesi Anlaşması

 

 

SLA hizmet seviyesi anlaşması kapsamında, NetHosting’den alacağınız paylaşımlı web hosting, reseller hosting, VPS/VDS/Sanal Sunucu, Kiralık Sunucu ve Sunucu Barındırma hizmetleri için destek seviyeleri tanımlanmaktadır.

 

 

SLA ile ihtiyacınıza uygun destek seviyesini seçerek insan kaynağına ihtiyaç duymadan sabit ücretlerle ve deneyimli uzman ekibimizin kontrolünde hizmetlerinizin güvenle çalışması sağlanmaktadır.

 

 

Paylaşımlı web hosting ve reseller hosting hizmetlerinde, SLA standarttır. Paketlerimizi inceleyerek ihtiyacınıza göre en uygun seçimi yapabilirsiniz.

Paylaşımlı Web Hosting ve Reseller Hosting Hizmetleri

Destek ve Hizmetler

Standart Destek Seviyesi

Kontrol Paneli Kullanımı Desteği

+

Ücretsiz SSL Kurulumu

Ücretsiz Yedek Kurulumu

1 Kez / Ay

Ücretsiz Yedek Teslimatı

Web Sitesi Taşınması

Sadece yeni hizmet alımında – en fazla 10 adet

7/24 Sunucu Takibi

%99 Uptime Garantisi

Sunucu Servisleri Taraflı Sorunlar

IP Engellemesi Kaldırma

Hosting Hizmetinin Sıfırlanması

Ücretsiz Danışmanlık

Ücretsiz Wordpress ve Joomla Kurulumu

7/24 DDoS Koruması

Yazılım Sorunlarının Çözümü

-

Müşteri E-mail Kurulumu

-

Müşteri Sorumluluğundaki İşlemler

 

-

 

Müşteri Desteği

Destek Talepleri

7/24

Telefon Desteği

7/24

Ücret / Ay

Ücretsiz

 

 

NetHosting, bir barındırma şirketi olarak, sadece barındırma ile ilgili mevzuata tabiidir. Sunucuların sorunsuz çalışır ve erişilebilir durumda olması, sunucu servislerinin işler durumda olması ve %99 uptime garantisinin yerine getirilmesi konularından sorumludur. Web sitesinin kurulması ve düzenlenmesi, e-mail kurulumlarının yapılması gibi diğer her türlü konu; “müşteri sorumluluğundaki işlemler” olarak tanımlanmaktadır.

 

VPS/VDS Hizmetleri

Destek ve Hizmetler

Seviye-1

Seviye-2

Kontrol Paneli Kullanımı

Desteği

+

Sunucu İzleme *

-

Sunucu Yeniden Kurulumu

+

Sistem Sorunlarının Kontrolü

Kullanıcı Kaynaklı Sistem

Sorunlarının Çözümü

-

+

Ücretsiz Yedek Geri Yükleme**

-

1 Kez / Ay

İşletim Sistemi Şifre Sıfırlama

-

+

İşletim Sistemi Güncelleme

-

+

Servis Desteği ***

+

Servis Optimizasyonu

-

Web Sitesi Kurulumları

-

-

Ücretsiz Danışmanlık

Yazılım Sorunlarının Çözümü

-

-

Müşteri Sorumluluğundaki

İşlemler

-

-

7/24 DDoS Koruması

 

Müşteri Desteği

Destek Talepleri

7/24

7/24

Telefon Desteği

7/24

7/24

Ücret / Ay

Ücretsiz

₺ 100 TL

 

* Kullanım amacınıza göre HTTP portu veya ICMP ping ile dakika başı sunucunuz kontrol edilerek erişim sorunlarında sisteminiz incelenir ve müdahale edilir, gerekli durumlarda e-mail ile sizinle iletişime geçilir.

 

 

** Ücretsiz Yedek Geri Yükleme hizmeti, VDS hizmetlerinde, sadece yedekleme hizmeti alınması durumunda geçerlidir. Yedekleme hizmeti alınmaması durumunda tarafımızda bir yedek olmayacağı için yedek yüklemesi yapılamaz. VPS hizmetlerinde ise günlük olarak alınan sistem imaj yedeklerinin ücretsiz geri yüklenmesini de kapsamaktadır.

 

*** Hizmet kapsamımızdaki sunucu servisleri ile ilgili olarak verilen desteği kapsamaktadır.

 

 

 

NetHosting, bir barındırma şirketi olarak, sadece barındırma ile ilgili konularla yükümlüdür. VPS/VDS hizmetinizin çalışır durumda ve erişilebilir olması ve %99 uptime garantisinin yerine getirilmesi konularında sorumludur. Web sitesinin/özel uygulamalarınızın kurulması ve düzenlenmesi, bilgisayarlara e-mail kurulumlarının yapılması gibi her türlü

diğer konu “müşteri sorumluluğundaki işlemler” olarak adlandırılmaktadır.

 

Kirak Sunucu Hizmetleri

Destek ve Hizmetler

Seviye-1

Seviye 2

 

Kontrol Paneli Kullanımı

Desteği

+

+

 

Sunucu İzleme *

-

 

Sunucu Yeniden Kurulumu

   1 Kez

2 Kez / Ay

 

Sistem Sorunlarının Kontrolü

 

Kullanıcı Kaynaklı Sistem

Sorunlarının Çözümü

-

 

Ücretsiz Yedek Geri Yükleme**

-

 

İşletim Sistemi Şifre Sıfırlama

-

 

İşletim Sistemi Güncelleme

-

 

Servis Desteği ***

+

 

Servis Optimizasyonu

-

 

Sistem Yük Takibi ****

-

 

Web Sitesi Kurulumları

-

-

 

Ücretsiz Danışmanlık

+

 

Yazılım Sorunlarının Çözümü

-

-

 

Müşteri Sorumluluğundaki

İşlemler

-

-

 

7/24 DDoS Koruması

 

 

Müşteri Desteği

 

Destek Talepleri

7/24

7/24

 

Telefon Desteği

7/24

7/24

 

Ücret / Ay

Ücretsiz

₺ 100 TL

 

         

 

* Kullanım amacınıza göre HTTP portu veya ICMP ping ile dakika başı sunucunuz kontrol edilerek erişim sorunlarında sisteminiz incelenir ve müdahale edilir, gerekli durumlarda e-mail ile sizinle iletişime geçilir.

** Ücretsiz Yedek Geri Yükleme hizmeti, sadece yedekleme hizmeti alınması durumunda

geçerlidir. Yedekleme hizmeti alınmaması durumunda tarafımızda bir yedek olmayacağı için yedek yüklemesi yapılamaz. Sistem kullanım amacınız ve kullanım şeklinize göre yedek yükleme kapsamı değişiklik gösterebileceği için müşteri hizmetlerimizle görüşülmesi gereklidir.

*** Hizmet kapsamımızdaki sunucu servisleri ile ilgili olarak verilen desteği kapsamaktadır.

**** Sisteminizin yük durumu ve hız durumu takip edilerek sorunlarda sisteminiz incelenir ve müdahale edilir, gerekli durumlarda e-mail ile sizinle iletişime geçilir. Sadece desteklediğimiz kullanım amaçları ve kontrol panelleri için geçerlidir.

 

 

netHosting, bir barındırma şirketi olarak, sadece barındırma ile ilgili konularla yükümlüdür. Kiralık sunucu hizmetinizin çalışır durumda ve erişilebilir olması ve %99 uptime garantisinin yerine getirilmesi konularında sorumludur. Web sitesinin/özel uygulamalarınızın kurulması ve düzenlenmesi, bilgisayarlara e-mail kurulumlarının yapılması gibi her türlü

diğer konu “müşteri sorumluluğundaki işlemler” olarak adlandırılmaktadır.

 

 

Sunucu Barındırma Hizmetleri

Destek ve Hizmetler

Seviye-1

Seviye 2

 

Kontrol Paneli Kullanımı

Desteği

 

Sunucu İzleme *

-

 

Sunucu Yeniden Kurulumu

   1 Kez

2 Kez / Ay

 

Sistem Sorunlarının Kontrolü

+

 

Kullanıcı Kaynaklı Sistem

Sorunlarının Çözümü

-

 

Ücretsiz Yedek Geri Yükleme**

-

 

İşletim Sistemi Şifre Sıfırlama

-

 

İşletim Sistemi Güncelleme

-

 

Servis Desteği ***

+

 

Servis Optimizasyonu

-

 

Sistem Yük Takibi ****

-

 

Web Sitesi Kurulumları

-

-

 

Ücretsiz Danışmanlık

+

 

Yazılım Sorunlarının Çözümü

-

-

 

Müşteri Sorumluluğundaki

İşlemler

-

-

 

7/24 DDoS Koruması

+

 

 

Müşteri Desteği

 

Destek Talepleri

7/24

7/24

 

Telefon Desteği

7/24

7/24

 

Ücret / Ay

Ücretsiz

₺ 100 TL

 

         

 

 

* Kullanım amacınıza göre HTTP portu veya ICMP ping ile dakika başı sunucunuz kontrol edilerek erişim sorunlarında sisteminiz incelenir ve müdahale edilir, gerekli durumlarda e-mail ile sizinle iletişime geçilir.

** Ücretsiz Yedek Geri Yükleme hizmeti, sadece yedekleme hizmeti alınması durumunda geçerlidir. Yedekleme hizmeti alınmaması durumunda tarafımızda bir yedek olmayacağı için yedek yüklemesi yapılamaz. Sistem kullanım amacınız ve kullanım şeklinize göre yedek

yükleme kapsamı değişiklik gösterebileceği için müşteri hizmetlerimizle görüşülmesi

gereklidir.

*** Hizmet kapsamımızdaki sunucu servisleri ile ilgili olarak verilen desteği kapsamaktadır.

**** Sisteminizin yük durumu ve hız durumu takip edilerek sorunlarda sisteminiz incelenir ve müdahale edilir, gerekli durumlarda e-mail ile sizinle iletişime geçilir. Sadece desteklediğimiz kullanım amaçları ve kontrol panelleri için geçerlidir.

netHosting, bir barındırma şirketi olarak, sadece barındırma ile ilgili konularla yükümlüdür. Kiralık sunucu hizmetinizin çalışır durumda ve erişilebilir olması ve %99 uptime garantisinin yerine getirilmesi konularında sorumludur. Web sitesinin/özel uygulamalarınızın kurulması ve düzenlenmesi, bilgisayarlara e-mail kurulumlarının yapılması gibi her türlü

diğer konu “müşteri sorumluluğundaki işlemler” olarak adlandırılmaktadır.

 

Destek Sunduğumuz İşletim Sistemleri

                             Windows (2016-2022), Linux (CentOS, Ubuntu), Vmware ESXi

Destek Sunduğumuz Kontrol Panelleri

Plesk, Cyberpanel, DirectAdmin

Destek Sunduğumuz Servisler

IIS, Apache, Litespeed, Nginx, Postfix, Exim, Mailenable, MySQL, MariaDB, MsSQL

 

 

 

  •      Ücretlerimize %18 K.D.V. dahil değildir. 
  • VDS, kiralık sunucu ve sunucu barındırma hizmetlerimizde ücretsiz olarak servis

dahilinde yedekleme hizmeti sunulmamaktadır, ayrıca satın alınması

gerekmektedir. Hizmetinizin yedeklemeye uygun olup olmayacağı, yedekleme

           kapsamı gibi konular için müşteri hizmetlerimiz ile görüşebilirsiniz. 

  • SLA çerçevesinde uygulamalarınıza ait ve kodlama/veritabanı ile ilgili

destek sunulmamaktadır. 


Top